07-11 Nisan 2025 tarihleri arasında sınıf öğretmeni Şerife Özdemir koordinatörlüğünde yürütülen “Winged Messages: Connecting Minds for a Sustainable Future” adlı uluslararası eTwinning projesi kapsamında Romanya’dan gelen proje ortağı öğretmenleri ağırladı.
Romanya, Türkiye, İspanya, Norveç, Polonya ve İtalya’dan okulların ortaklığında yürütülen bu proje; 6-16 yaş arası öğrencilere sürdürülebilirlik, dijital iletişim ve küresel vatandaşlık konularında farkındalık kazandırmayı amaçlıyor. Proje, öğrencilerin çevre dostu iletişim ve ulaşım yollarını kullanarak kültürlerarası iş birliği geliştirmesine olanak sağlıyor.
Romanya’dan gelen konuk öğretmenler, ilkokulumuzda eğitim ortamlarını tanıma, ortak etkinlikleri planlama ve kültürel paylaşımlarda bulunma imkânı buldular. Ziyaret boyunca proje faaliyetlerinin sürdürülebilirliği üzerine değerlendirmeler yapıldı ve öğretmenler arasında verimli bilgi alışverişleri gerçekleşti.
Ayrıca, konuk ekip Vali Recai Güreli Ortaokulu’nu da ziyaret ederek Erasmus projeleri kapsamında yürütülen uygulamalar hakkında bilgi aldı. Sınıf içi gözlemlerle teknoloji destekli öğretim uygulamalarını yerinde incelediler.
Bu anlamlı ziyaret; öğrencilerimizin küresel farkındalıklarını artırırken, öğretmenlerimize de uluslararası iyi örnekleri gözlemleme ve deneyim paylaşma fırsatı sundu.
The project hosted Romanian project partner teachers within the scope of the international eTwinning project titled “Winged Messages: Connecting Minds for a Sustainable Future” coordinated by classroom teacher Şerife Özdemir between April 7-11, 2025.
This project, carried out in partnership with schools from Romania, Turkey, Spain, Norway, Poland and Italy, aims to raise awareness of sustainability, digital communication and global citizenship in students aged 6-16. The project enables students to develop intercultural cooperation by using environmentally friendly communication and transportation methods.
Guest teachers from Romania had the opportunity to get to know the educational environments in our primary school, plan joint activities and engage in cultural sharing. During the visit, evaluations were made on the sustainability of project activities and productive exchanges of information took place between teachers.
In addition, the guest team visited Vali Recai Güreli Secondary School and received information about the practices carried out within the scope of Erasmus projects. They examined technology-supported teaching practices on-site through classroom observations.
This meaningful visit; While increasing the global awareness of our students, it also provided our teachers with the opportunity to observe good international examples and share experiences.